
Pouzdana podrška u svakom koraku – od dokumentacije do realizacije
Čestitamo! Ugovor je potpisan i postali ste vlasnik svoje nekretnine iz snova. No, sad slijedi onaj manje zanimljiv segment kupnje nekretnine – papirologija. Prije svega, potrebno je predati zahtjev za upis u zemljišne knjige, i to uz popratni ugovor za izvršenje prijenosa vlasništva kako biste u konačnici dobili vlasnički list. Svjesni koliko je taj proces iscrpljujuć i kompliciran, naši stručni agenti će iz tog razloga preuzeti na sebe navedene korake i u potpunosti Vam olakšati ovaj proces.
Prepustite administraciju nama
Zaboravite na papirologiju, čekanja i birokratske zavrzlame – u Regent nekretninama preuzimamo cjelokupni administrativni dio procesa kako biste vi mogli biti bezbrižni. Od sastavljanja i provjere kupoprodajnih ugovora, prijenosa režija, provjere vlasničke dokumentacije i zemljišnoknjižnog stanja, pa sve do konačnog upisa vlasništva – mi vodimo svaki korak umjesto vas. Naša usluga "ključ u ruke" uključuje sve administrativne i pravne procedure koje često frustriraju i oduzimaju vrijeme. Najbolje od svega? Ako ste naš klijent i potpisali ste ugovor o posredovanju, ove usluge su za vas u potpunosti besplatne. Ako još niste – javite nam se. Dopustite da vam dokažemo koliko proces može biti jednostavniji kad imate pravu podršku.


Bez papirologije – bez brige
Kupnja, prodaja ili najam nekretnine ne završava potpisivanjem ugovora – upravo tada započinje niz važnih administrativnih koraka. U Regent nekretninama vodimo cijeli proces za vas, od prikupljanja i provjere dokumentacije do komunikacije s javnim bilježnicima, katastrom, zemljišnim knjigama i poreznom upravom. Naš tim stručnjaka osigurava da sve bude pravno ispravno, precizno i predano u roku – bez pogrešaka koje bi vas mogle koštati vremena, novca ili živaca. Bilo da se radi o prijavi poreza, prijenosu režijskih računa ili upisu vlasništva, uz nas je svaki korak siguran i pod kontrolom. Ako tražite administrativnu sigurnost i želite proces bez stresa – uz Regent ste u dobrim rukama.
Svi administrativni koraci na jednom mjestu
Naše administrativne usluge pokrivaju sve što je potrebno da kupoprodaja ili najam nekretnine protekne brzo, sigurno i bez nepotrebnih komplikacija. Od prikupljanja i provjere dokumentacije do komunikacije s javnim bilježnicima, bankama i institucijama – sve radimo za vas. Dok vi razmišljate o uređenju novog doma, mi se brinemo da svaki pravni i financijski korak bude precizno i pravovremeno odrađen.
Prikupljanje i provjera dokumentacije
Osiguravamo cjelovitu pripremu i pravnu provjeru vlasničkog lista, katastarskih podataka, uporabne i građevinske dozvole te ostale dokumentacije potrebne za siguran promet nekretninom.
Izrada i ovjera ugovora
Sastavljamo predugovore, kupoprodajne i najamne ugovore u skladu sa zakonskim propisima te organiziramo njihovu ovjeru ili solemnizaciju kod javnog bilježnika – sve u vašem interesu.
Upis vlasništva u zemljišne knjige
Nakon sklapanja ugovora, preuzimamo kompletan proces podnošenja zahtjeva za uknjižbu u zemljišne knjige i pratimo predmet sve do završetka – bez da vi gubite vrijeme.
Porezni postupci i prijave
Podnosimo prijavu za porez na promet nekretnina, komuniciramo s Poreznom upravom i osiguravamo da svi porezni procesi budu riješeni brzo, točno i u zakonskom roku.
Administrativna podrška za strane državljane
Stranim klijentima pomažemo u ishođenju suglasnosti Ministarstva pravosuđa, prijavi boravka, pripremi dvojezične dokumentacije te u razumijevanju svih lokalnih pravnih procedura.
Administracija najma i obveze najmodavaca
Sastavljamo ugovore o najmu, prijavljujemo ih nadležnim tijelima, vodimo evidenciju najmodavaca i asistiramo kod prijave boravka najmoprimaca – sve u skladu s važećim zakonima.
Komunikacija s institucijama i partnerima
Djelujemo kao posrednik između vas i banaka, bilježnika, odvjetnika, upravitelja zgrada i drugih službi – kako bi cijeli postupak tekao glatko i bez nepotrebnih komplikacija.
Etažiranje i uknjižba novogradnje
Organiziramo postupak etažiranja objekta, izrađujemo tehničku dokumentaciju i pratimo proces do upisa posebnih dijelova u zemljišne knjige. Također pomažemo pri uknjižbi novih objekata nakon izgradnje.
Energetski certifikati i dodatna dokumentacija
Pomažemo u ishođenju energetskog certifikata za prodaju ili najam nekretnine, kao i drugih dokumenata potrebnih za kompletiranje tehničkog ili pravnog statusa objekta.
Imate administrative izazove? Tu smo da vam pomognemo.
Sve rješavamo stručno, brzo i u Vaše ime. Ispunite kontakt obrazac, povratno ćemo Vas kontaktirati i pronaći rješenje prilagođeno upravo Vama.